Kuten huomaatte kirjoittaja on todella kirjoitustaitoinen. Eli sitä vaan piti sanoa, että projekti sujuu hyvin. En ole lintsannut yksistäkään treeneistä. Olen tyytyväinen itseeni. Tosin syömiset on vielä tosi epämääräisiä, mutta ei kaikkea voi osata kerralla.

Harkitsin pari sekunttia vakavissani lähihoitaja opintoja. Huono palkka, mutta töitä löytyy ja koulutuspaikkoja on paljon vielä vapaana, mutta olisi ihanaa olla töissä, enkä usko, että pystyisin tohon ammattin, koska inhoan edes ajatella verta. Ehkä joskus myöhemmin, jos en saa valmistuttuani töitä... Kyllä mä olen taas niin tuuliviiri.