Tänään huulikoruni pallo tippui ja joudun nyt pitämään sellaista muovista muovipalloa...
Olen rahaton-viimeiset rahani meni vessapaperiin. Huominen pitäisi vielä pärjätä. Mä lupauduin Katille, et menen sen kanssa Naisten Kympille, mutta arvaa kuka unohti ilmoittautua. Helvetti!
Kohta kävelylle. Söin vappuna kaksi munkkia. Hyi minua!
tiistai, 2. toukokuu 2006
Kommentit